Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Zamówień Publicznych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  1. Nadzór i koordynowanie pracy Działu Zamówień Publicznych.

  2. Nadzór i koordynacje wdrażania przepisów zewnętrznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zamówień publicznych na Uniwersytecie.

  3. Nadzór nad realizacją i przestrzeganiem przepisów prawa zamówień publicznych na Uniwersytecie.

  4. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie zamówień publicznych (zarządzeń, regulaminów, instrukcji itp.) oraz ich wdrażanie.

  5. Sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych.

  6. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych przez Uniwersytet zamówieniach publicznych w danym roku kalendarzowym i przekazywanie ich Prezesowi UZP na zasadach określonych ustawą Pzp.

  7. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowych.

  8. Przygotowywanie projektów pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących.

  9. Udział w postępowaniach odwoławczych.

  10. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie prowadzonych przez Dział Zamówień Publicznych spraw.

  11. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych na potrzeby pracowników Uniwersytetu.

  12. Opiniowanie dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Opolskim oraz aktów wewnętrznych związanych z zawieraniem umów odpłatnych.

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne),

  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone odpowiednimi dokumentami, w tym co najmniej min. 3-letnie w zakresie zamówień publicznych,

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,

  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Pzp;

  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz ustawy Kodeks cywilny i ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;

  • umiejętność zarządzania personelem i bardzo dobra organizacja pracy,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • odporność na stres,

  • umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,

  • sumienność w wykonywaniu obowiązków,

  • umiejętność skutecznej komunikacji oraz negocjacji,

  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,

  • znajomość języka angielskiego,

  • umiejętność sporządzania projektów umów, opinii oraz przekazywania posiadanej wiedzy określonym grupom pracowników, w tym nauczycielom akademickim.

Dodatkowym atutem kandydata będzie:

  • ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawa zamówień publicznych, zarządzania zasobami ludzkimi.

  • ukończone kursy i szkolenia z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, negocjacji i mediacji.

  • doświadczenie w obsłudze formalno-prawnej projektów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE:

1. Podpisane Curriculum Vitae zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań oraz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i spełnienie wymogów kwalifikacyjnych (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

3. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kompetencje i umiejętności, np. ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne.

4.  Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego”. Dokumenty aplikacyjne niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do 27 maja 2019 r. do godz. 15.00 w Dziale Spraw Pracowniczych Uniwersytetu Opolskiego, Collegium Minus, Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole (parter pok. nr 6).


Decydujące znaczenie dla zachowania terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych ma data i godzina wpływu w miejscu wskazanym powyżej, a nie data ich wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Kanclerz Uniwersytetu Opolskiego zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Kanclerz Uniwersytetu Opolskiego zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.







Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu po 27 maja 2019 r.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 14 czerwca 2019 r.


Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone trzy miesiące po rozstrzygnięciu konkursu lub będzie można odebrać je osobiście w miejscu składania.

.